20/12/2013
Continua la lluita i com a protesta per la prohibició de pas per la C17, aquest diumenge dia 22 desembre, trobada de tots els clubs i grups ciclistes que vulgueu sortir des de el costat d'Osona en direcció a Ripoll per la C17, no estem d'acord per aquesta mesura per la prohibició de passar en bici des de Montesquiu fins a Ripoll, esteu tots convidats, sortida de Torelló davant del Mercadona a les 9:00, farem tota la C17 sencera des de St. Quirze a Ripoll per el voral, de 2 en 2 tal com marca el codi circulació, pararem a St. Joan o si algú vol mes a Camprodon. No podem deixa passar aquesta ocasió, una mes per que ens deixin passar des de Osona al Ripollès i tornada, ja vam aconseguir que els túnel de St. Quirze es fes de pas per nosaltres i estigui ben senyalitzat. Com mes ciclistes mes be ho tindrem, dons els Mossos no ens podran para si anem una bona colla, el ritme de marxa serà un que vagi be per a tots, pot venir tothom.
Fins diumenge. os esperem a tots els que vulgueu fer una excursió al Ripollès.