12/09/2020
Hola, bona nit, esta chicoteta protesta es pera les persones que an fe que es carregen el tir de colom a Pego, jo soc una persona que des de els 14 añs anant al tir, vaj comensar replegant coloms jo i un amic meu que li diuen Vicente Pinturas Domenech Mancanera, com a persones que en agradava anar a guañaos 4 duros i per que en agradava.
Ami ja em coneix prou jent per que porte 20 añs com a Tirador profesional, que mentere per 1 persona que no te res a vorer en les tirades de colom i que em digen, CRISTIAN QUE JA TAS QUEDAT FORA DE LES TIRADES DEL POBLE, VAN A PORTAR ESTANJERS PER A QUE SOLTEN A LA JENT DEL POBLE!!!
Jo com a persona que mai e faltat al respecte a ningu de la sosietat de casadors de Pego i estat hai sempre per ajudar i fer que tot anara com deu mana, pero crec que ja esta be de aguantarme.
La ultima tirada que va hiaure a pego vaj ser jo i unaltra persona majo, victimes de un accident i no vaj pedre un ull de miracle, vaj respectar la desisio de el peesident i varies persones i no les vaj denunciar per no calfar mes el asunt, pero jo ja me cansat, ANEU A PORTAR JENTOLA DE FORA DEL POBLE PER A CREMAR ALS QUE ESTEM DINS DISFRUTANTO DES DE MENUDETS???
Magradaria escoltar la jent del poble que pensa de tot a*o!!
FEM QUE PERDURE EL TIR DE COLOM A PEGO, DE PEGO I PER A PEGO!!! Moltes gracies i bona nit. 😡