16/06/2026
¡Domingo en Bergara!
Hace unos días varios compañeros se desplazaron al Campeonato de Euskadi de Rápidas.
Por la mañana se jugó el individual en el que aprovecharon para ir calentando para la tarde.
En el Campeonato por Equipos había un gran nivel. Queremos señalar la actuación de Dani, que logró puntuar en partidas contra rivales superiores.
Finalmente el equipo obtuvo el puesto número 11.
En resumen, un buen día con mucho nivel ajedrecístico🤩.
•••
Igandea Bergaran!
Duela egun batzuk Euskadiko Azkarren Txapelketara joan ziren hainbat lagun.
Goizean banakakoa jokatu zuten eta arratsalderako berotzen hasi ziren.
Taldekako Txapelketan maila bikaina zegoen. Daniren jokua azpimarratu nahi dugu, aurkari nagusien aurkako partidetan puntuak lortu baitzituen.
Azkenean, taldeak 11. postua lortu zuen.
Laburbilduz, xake-maila handiko egun ona🤩.