09/06/2026
☀️🌊 Benvingut, estiu! 🌊☀️
El proper dissabte 13 de juny a les 11 h t’esperem al Festival de Fi de Curs del Club Rítmica Pla de l’Estany, que tindrà lloc al Pavelló Municipal de Palol de Revardit.
Les nostres gimnastes, des de les més petites fins a les més grans, ens oferiran un matí ple de màgia, esforç i emoció per celebrar juntes el final de temporada i donar la benvinguda a l’estiu. ☀️🏖️
A més, durant l’esdeveniment hi haurà servei de cafeteria perquè puguis gaudir encara més de la jornada. ☕🥐
🎟️ Entrada gratuïta
No hi faltis! Vine a compartir amb nosaltres una festa plena de gimnàstica, il·lusió i bon ambient. 💙