25/05/2018
Bon vespre,
Des de l'Estiu al Pas volem explicar-vos que ha passat enguany amb el casal.
Inicialment vam plantejar-nos fer el casal com anys anteriors, però això ja no és possible. De la mateixa manera que hem crescut molt a nivell d'infants, la coordinació se'ns ha quedat grossa i a nivell econòmic no ens hem pogut sostenir més. S'ha de tenir en compte que som un casal que no comptem amb cap subvenció i que va començar de manera voluntària.
L'única sortida que hi trobavem era deixar de fer casal ja que no ens sortien els comptes i no ens veiem capaces d'afrontar un any més aquesta responsabilitat, a més que l'equip de monitores treballava algunes estones de manera voluntària sense cobrar (com les hores d'acollida o de menjador) i això ja no podia mantenir-se.
Així doncs, a punt de deixar l'Estiu al Pas se'ns va oferir des de la Federació Catalana d'Esplais que aquesta portés el casal a nivell d'organització, coordinació i contractació i així assegurar-nos no enganxar-nos els dits i comptar amb un suport important per a tirar el casal endavant. Aquesta solució intermitja ha trigat uns mesos a materialitzar-se i és per això que no hem dit res fins ara, ja que no voliem que ningú es comprometés amb el nostre casal i després no poguessim tirar-lo endavant i deixar tirades les famílies que hi comptaven.
Aquesta nova opció, però, requereix canvis per poder-se tirar endavant com els següents:
-L'excursió al Marineland entra al preu.
-S'ha afegit una nova acollida de 18 a 19h que entra dins el preu de la tarda.
-Ja no hi ha opcions d'agafar quinzenes (tot es pot plantejar, si el dia de la reunió resulta ser una necessitat de moltes famílies i sempre que estigui totalment justificat el motiu es pot repensar).
-Hi haurà opció d'optar a beques i ajudes per pagar el casal.
Esperem que entengueu que hagin hagut de canviar les coses, ja que d'una altra menera hauriem hagut de plegar i hi hauria un casal menys per triar a Palafolls. D'altra banda demanem disculpes per la tardança però no volíem dir res fins que fos segur.
Esperem que pogueu fer front a aquestes modificacions i ens tornem a veure aquest estiu.
Ens veurem el dia 7 de juny a les 18h al Local Jove Can Batlle per a fer la reunió.
Qualsevol dubte podeu dirigir-vos a: [email protected]
Moltes gràcies i fins aviat,
L'equip de l'Estiu al Pas.