15/02/2026
OPEN WAR 2026 🔴💥⚫
Bones a tots i a totes!
D’aquí dues setmanes comencen els OPENS 😱🔥
▪️Que es?
▫️ El Opens es la *festa del CrossFit a nivell mundial*. Durant tres setmanes CrossFit treu un wod diferent cada setmana i tots els boxs el realitzen. Nosaltres a CrossFit Manresa els fem els dissabtes pero anem un pas mes enllà; ho convertim en una guerra entre dos bandols: Team black ⚫ i team red 🔴
El resultat que facis, sumara en forma de punts pel teu equip.
▪️ Quan es?
▫️Dissabte 28 mati-Dissabte 7 mati- Dissabte 14 tarda
▪️Passa res si no puc vindre tots els dies?
▫️ No, no passa res tot i que no voldras perdret cap setmana 😜
▪️Com trio l’equip?
▫️Si vas venir l’any passat, formaràs part del mateix equip (amb algun canvi que ja anunciarem 🤪), sino; nosaltres t’assignarem a un dels dos equips.
▪️Com em puc apuntar?
▫️Si voleu apuntar-vos a l’event ja podeu fer-ho mitjançant la app del box (aimharder)->a les imatges indicarem com.
▪️Quin preu te?
▫️Te un preu de 20€ (Es el preu que val la camiseta oficial de l’equip de l’event inclosa a l’apuntar-te) i es pagaran a la recepció del box.
Com sempre no importa el nivell o si no pots fer alguna cosa; L’event es molt mes que fer 3 wods, és tot el show que hi haurà durant tres setmanes, formar part de una de les festes mes divertides del box i passar temps de qualitat plegats 🥳
⚠️IMPORTANT: Les camisetes s’han de comfeccionar sota comanda i per facilitar-nos la vida, si ja sabeu que participareu, ens aniria bé que us apuntessiu tant haviat com podeu 🙏🏿