19/07/2025
Hui fa 10 anys que ens va deixar Bernat Martínez
Encara que hagen passat deu anys, el buit que vas deixar continua molt present. Bernat no era només un pilot extraordinari, era també un amic de la casa, un apassionat de la moto i, sobretot, una persona estimada per tot aficionat a la nostra cursa.
Sabíem que la nostra cursa urbana de Xàtiva ocupava un lloc especial al teu cor. La vivies amb intensitat, amb emoció, i amb l’alegria de tornar. I potser per això eres imparable sobre l’asfalt de la nostra ciutat. No és casualitat que sigues el pilot amb més victòries a la nostra prova. Cada volta teua era un espectacle, cada triomf, una celebració per a tots.
Recordar-te és inevitable cada vegada que escoltem el rugit dels motors pels carrers de Xàtiva. El teu esperit continua present en cada corba, en cada línia d’eixida, en cada afició que ompli els carrers.
Gràcies, Bernat, per tot el que vas donar.
Per les emocions, per l’esforç, pel teu exemple.
Mai t’oblidarem. Sempre amb nosaltres.
🏁
📸