16/07/2025
Gràcies per aquests 13 anys inoblidables
Amb el cor encongit i els records a flor de pell, ens acomiadem d’una etapa que ha estat molt més que una botiga: ha estat una llar, un punt de trobada, una passió compartida.
Des del 2012, a EL Món hem tingut el privilegi d’estar al vostre costat a Granollers i arreu del Vallès Oriental, formant part del vostre dia a dia esportiu. Hem viscut junts les primeres curses de trail, els partits de pàdel entre amics, les tardes de tennis i els hiverns plens de neu. I sempre ho hem fet amb una il·lusió: la de fer-vos sentir com a casa.
Per això, dins la nostra botiga hi havia una llar de foc: perquè volíem que hi trobessiu calidesa, proximitat, i aquell ambient que només es respira quan estàs entre amics.
Perquè per a nosaltres, l’esport sempre ha estat molt més que una marca o un temps en el cronòmetre. Ha estat solidaritat, natura, amistat, comunitat. Per això vam tenir l’honor d’impulsar una cursa solidària al costat d’amics, convençuts que córrer junts per una causa és una de les formes més boniques de moure el món.
També hem tingut el plaer immens d’iniciar molts infants en el món de la neu a través dels nostres cursos d’esquí, transmetent valors que sempre hem defensat: el respecte per la natura, per un mateix i pels companys, per sobre de la velocitat o la competitivitat.
I al llarg d’aquests anys hem col·laborat i organitzat infinitat de tornejos de tennis i pàdel, que s’han convertit en veritables punts de trobada per a tants companys i companyes apassionats —o directament bojos— per aquest esport.
Ara ens toca dir adéu. Tanquem per donar inici a nous camins, sense oblidar tot el que hem viscut, orgullosos de tot el que hem aconseguit i, sobretot, profundament agraïts a totes les persones que han format part d’aquest viatge. Sense vosaltres, res d’això hauria estat possible.
Des d’ara i fins al 2 d’agost de 2025, farem liquidació total a la botiga. Seran dies per retrobar-nos, per compartir records i, si voleu, per endur-vos un petit tros de tot el que hem construït junts. El 2 d’agost baixarem la persiana, però els vincles i moments compartits romandran per sempre.
Fins sempre, família.
Amb estima,
EL Món