25/10/2022
Aquí tenim la foto de família de diumenge tot i quefalten un munt de companys i companyes!! el Club Canicross Girona no seria el mateix sense tots aquells companys i companyes que col·laboren desinteressadament en cada cursa.
Gràcies Pepin de , així com a la Feli i tot el seu equip, gràcies per repetir any rera any.
Gràcies al nostre company Toni de , que amb el suport de la Virginia, el nostre company Emili i la seva parella varen formar un equip impecable en el control veterinari.
Gràcies al nostre speaker oficial, l'inigualable per ambientar i posar salsa a la cursa.
Gràcies a , , i altres que ens heu immortalitzat molts moments amb les vostres fotos i videos formidables, ha quedat un reportatge espectacular.
Gràcies a tots els voluntaris que vareu estar repartits en diferents punts del traçat de la cursa, com a punts de control i vigilància... mil gràcies.
Gràcies a tots els nostres patrocinadors i a la resta de companys que no he anomenat, sense tots vosaltres això no seria una realitat.
i per últim agrair a tots els que vareu participar, a tots els companys d'altres clubs que vareu voler compartir amb nosaltres aquest dia, així com als companys del per gestionar i organitzar tan bé el campionat.
Anirem penjant fotos per les xarxes durant els propers dies... tot i que ja en corrent un munt.
Ara a nosaltres ens toca seguir treballant, preparant i organitzant la segona cursa del club prevista pel 15 de GENER 2023 a terres de QUART, en la 1era edició del CANICROSS DE LES GAVARRES !!! serà espectacular, us hi esperem a tots !!!😊