26/01/2017
ÀNGEL: Ja s'ha acabat! Ja no f**g falta a l'indoor!
A partir d'avui comença una nova etapa a la meva vida i torno a la hosteleria! Els motius molts ja els sabeu...
Ha estat un plaer haver conegut a tots els clients del padel i m'emporto els moments inoblidables que hem passat junts.
Sobretot treballar amb la Júlia Comas!
P.D.- El telèfon 618603474 no sóc jo! És el mvl del Padel Indoor Begur!
Salut i una abraçada a tots! 🎾😉👍