02/08/2025
💛 Aquesta setmana a l’Escola de Vela hem tornat a gaudir del sol, el mar i la millor companyia! Els petits aventurers han construït castells de sorra, han fet surf, han remat en caiac i han rigut com mai amb els jocs d’equilibri. Els grans han estat tota la setmana en moviment constant amb activitats diverses, i els nois i noies de vela han navegat, explorat i gaudit del vent.
A més, hem tingut la visita d’.2017 amb motiu del dia de la Reserva Marina. Amb ells hem après un munt de curiositats sobre la fauna i la flora del nostre entorn, i la importància de protegir el mar. 🌊💙
I com no podia ser d’una altra manera, hem acabat la setmana amb un bon pica-pica per compartir rialles i moments junts! 😄
Gràcies per confiar en nosaltres una setmana més!