12/03/2026
📢 COMUNICAT OFICIAL DELS VETERANS DEL PERELLÓ
El passat 1 de març, en el partit entre Remolins Bitem i Perelló, una actuació arbitral desproporcionada va comportar l'expulsió de 4 dels nostres jugadors i la imposició de sancions greus.
Gràcies a la col·laboració desinteressada de: La U.E. Remolins Bitem i el seu president, El Sr. Francisco José Durán (AV Tortosa), testimoni neutral, El Sr. Carlos Vila, aficionat independent, I molts testimonis anònims, el Comitè d'Apel·lació ha pogut conèixer la veritat dels fets i ha anul·lat totes les sancions.
Avui volem donar les gràcies públicament a tots els que van fer possible que la justícia esportiva prevalgués.
El fair play i la dignitat de les persones estan per sobre de qualsevol resultat.
🙏 Gràcies de tot cor.