23/06/2026
Urumeako gure laguna zen Joxean. Orain zenbait urte utzi gintuena. Bere eskuekin egin zuen Loiala ontzia eta zein pozik ibiltzen zen Urumean gora eta behera. Eta gu ere pozik bera eta Loialari begira. Estimu handia genion elkarri. "Segi horrela, Unai!".
Albaolakoak berreskuratu dute ontzia (Ez baita erreza egurrezko ontzi bat zaintzen)
Zure esentzia Urumean darrai, Joxean.
Eskerrik asko
Nuestro amigo del Urumea era Joxean. Nos dejó hace ya algunos años.
Con sus propias manos construyó la embarcación Loiala, y cuánto disfrutaba navegando río arriba y río abajo por el Urumea. Y nosotros también disfrutábamos viéndole a él y a la Loiala.
Nos teníamos un gran aprecio mutuo. «¡Sigue así, Unai!», me decía.
La gente de Albaola ha recuperado la embarcación, (no es fácil conservar una embarcación de madera)
Tu esencia sigue presente en el Urumea, Joxean.