05/03/2026
En un dels moments més polèmics de l'història, dedecidim baixar-nos de la producció textil com fins ara hem estat fent. I a més deixem la venta on-line.
No és un punt final, ja que creguem que les energies deuen transformar-se igual com ens transformem nosaltres. ✊🏾
Deixem de produir roba per dedicar-nos a altres projectes personals. Però continuarem publicant, recolzant i col·laborant amb esdeveniments i amb projectes, estem obertes a propostes!
Pujarem algun que altre disseny, i qui sap alguna samarreta, continuarem fent pedagogia d'allò que creguem important. Perquè la xarxa que hem teixit a través d'aquesta marca ens ha aportat moltes amistats, hem aprés de grans persones... i tot això ens ompli d'energia per seguir endavant i reprendre altres camins. 🌱
De veritat, ha sigut tot un plaer veure-vos amb la nostra roba als rocòdroms, a la serra i a les parets... En part, com si fórem la resistència, que és el vertader significat que reflectix esta marca. La resistència per un món millor, el culte a la natura i el respecte a l'escalada.
Gràcies, gràcies i gràcies de tot cor. 💜💜💜💜💜
I com no, vos deixem els següents projectes, amigues i companyes amb les quals hem fet part de camí i les que han estat present al nostre:
coopcat
libro
spainclimb
Ens llegim prompte, ens veiem a la muntanya! 💚✊🏾🌱