31/01/2025
Aquest matí he estat una estona finalitzant l'arranjament del local en el que he fet la feina de Força en acció els últims set anys. He intentat deixar-lo com el vaig veure el primer dia.
Des de 1995, en el local del carrer Baltasar d'Espanya, vaig fer una estona de treball durant vint-i-dos anys. Allà varem inventar moltes coses, com per exemple LA TRAVESSA amb BTT Sant Joan Despí - Montserrat. També de coordinador de l'Open Infantil de BTT del Baix Llobregat. Unes 24 hores de Residència amb BTT en un Circuit adaptat en el Parc de La Fontsanta durant tres anys.
Tot plegat estaria bé si va servit per incentivar l'activitat de la bici tant esportivament com en el ús diari d'aquest estri que, en definitiva, ens fa a tothom més lliures i ens ajuda a mantenir el cap en el seu lloc. Si tot això a pogut ajudar a que aquest món funcioni una mica millor serà qüestió de celebrar-ho!!!
Sobre tot agraïr a tothom que ha volgut confiar en la nostra feina i a la seva col·laboració per ajudar en arribar a aquest moment de la vida.
Ara sí que puc dir que ja he entrat a la jubilació.
A les persones que seguiran en aquest local amb un altre tipus de negoci, que sembla que tindrà relació amb l'esport, els desitjo que passin l'estona amb la visita de molta clientela. La gent del nostre poble aposta pel negoci local. Sort!