07/08/2024
GAME OVER!
L'any 2004 s'inaugurava el rocòdrom dels Bous de La Salle, fruit de la promesa del Germà Daniel Cabedo al seu estimat Grup Excursionista de La Salle (GELS), que promovia els valors del muntanyisme entre els estudiants de La Salle.
Durant 13 anys vaig treballar en aquest rocòdrom, on vam formar més de 1000 escaladors, vam organitzar 12+1 Opens dels Bous – un esdeveniment de referència nacional de l'època – i moltes altres activitats, team buildings, i on va néixer una comunitat molt especial: Els Bous de La Salle. Podríem passar hores explicant batalletes, però ja sabem què són... batalletes! (A més, aquest post és autoterapèutic, una obligació personal cap a un espai que tant m'ha donat, sense cap mena de pretensió social, perquè, qui coi llegeix un text tan llarg actualment?).
Quan vaig marxar, el relleu el van agafar els Titans de La Salle, que durant 7 anys han continuat estimant aquest espai tan entranyable dins la universitat. Els estic molt agraït per no deixar-lo morir.
L'any 2024 aquesta aventura arriba a la seva fi... el rocòdrom no és rendible, però una nova aula sí, i ja sabem que els valors són molt macos, però el que mou el món és el negoci. Així que, sense cap mena de retret, centrant-nos només en el positiu, vull agrair a La Salle la seva aposta durant 20 anys en un espai tan bonic com ha estat aquest, on molts alumnes han pogut tenir un lloc "màgic" on fer esport i créixer, no només com a estudiants sinó com a persones.
Llarga vida als Bous! Nosaltres seguirem donant gas!