14/06/2026
Avui sento una enorme alegria i un profund orgull.
Vull felicitar de tot cor la Senpai Elsa Ortiz pel seu Segon Dan .7 i la Senpai Rocío Altozano pel seu Primer Dan.
He tingut la sort de veure de prop el vostre esforç, els vostres dubtes, els moments difícils i també la vostra capacitat de continuar endavant quan el camí es feia més dur.
Aquest grau no és només un cinturó. És el reflex de molts anys de sacrifici, constància, disciplina i amor pel Kyokushin. Ningú us ha regalat res. Tot el que heu aconseguit avui us ho heu guanyat pas a pas, entrenament rere entrenament.
Com a instructor, hi ha poques satisfaccions més grans que veure com els alumnes arriben a complir els objectius pels quals han lluitat durant tant de temps. Avui és un d’aquells dies que recordaré amb emoció.
També vull felicitar la resta d’alumnes que han participat en aquest Summer Camp de IKO Catalunya tan especial. Cadascú ha afrontat els seus propis reptes, ha superat els seus límits i ha demostrat que el veritable esperit del Kyokushin no es mesura pels graus, sinó per la voluntat de continuar avançant quan el cos i la ment demanen aturar-se.
Gràcies per aquests dies tan intensos, tan emotius i tan plens d’aprenentatges. Veure-us créixer com a karatekes i com a persones és, sens dubte, la recompensa més gran.
Osu!
Sensei Lluís 🥋😘❤️