24/05/2026
✅ESKOLA KIROLA denboraldiaren amaiera.
🏃🏼♂️🏃🏼♀️Asteburu honetan, alebin mailako bizkaiko final indibidualak,( Basauri) eta Infantil mailako euskadiko finalak (Irun) jokatu dira, bertan klubeko atletak bere onena eman dute ;Final hauekin agur esaten diogu 25-26 denboraldiaren txapelketa egutegiari.
📍Basauri. 7 neska eta bi mutil parte hartu dute alebin banakako bizkaiko finaletan,
📍Irún. Infantiletan ,Barakaldo atletismo taldea (4.) ordezkatzen klubeko 9 neska egon dira eta Bizkaiko Selekzioa defendatzen, klubeko bi mutil egon dira, Oier (1000m)eta Aritz(80mv).🥉🥇
Emaitzetatik haratago, kurtso osoan zehar egindako lana goraipatu eta zoriondu behar dugu, fianaletara sailkatzea saria delako, ez helburua.
Zorionak entrenatzaile taldeari kurtso osoan zehar egindako lan guztiagatik.
____________________________
✅*Finaliza el calendario de DEPORTE ESCOLAR*
Este fin de semana han tenido lugar las finales individuales de Bizkaia categoría alevín (Basauri) y las finales de Euskadi en categoría infantil (Irun), donde los y las atletas del club han dado lo mejor de sí mismos. Con estas finales decimos adiós al calendario de competición de la temporada 25-26.
📍Basauri. Categoría alevín.Han participado 7 chicas y dos chicos alevines
📍Irun. Categoría infantil.En las finales de Euskadi por centros escolares, 9 chicas han representado al club atletismo Barakaldo(4ª) y con la selección de Bizkaia dos chicos del club, Oier (1000ml) y Aritz(80mv). (🥉🥇)
Más allá de los resultados, hay que felicitar el trabajo realizado durante todo el curso en este proceso de aprendizaje que es el deporte escolar, porque clasificarse a las finales es un premio, no un objetivo en si.
Felicidades al equipo de entrenadores por su implicación y trabajo durante todo el curso.
Eskerrik asko.