02/10/2023
MAGNÍFICA la jornada que vam passar ahir als voltants de la piscina descoberta de Sueca. Vora una cinquantena de triatletes del club, acudiren a la cridada per xarxes socials, que va fer la junta, per tal de fer una “QUEDADA” triatlètica.
A banda més de 30 socis, amics i familiars, es passaren per ajudar en tasques organitzatives i per a fer costat al club, en aquest 25 aniversari.
La Quedada va juntar a socis fundador, en altres més joves de l’escola.
Ens van acompanyar els regidors Julian Sàez , i Joan Carles Vázquez. A banda dels parlaments , també es va fer un intercanvi de banderes, representant el canvi d’època i de generació.
Aquest és el primer dels actes, que es portaran a terme, per a celebrar ixos 25 anys de club. Per als dies 10-11-12 de novembre també està prevista una exposició i un dinar de germanor.
Per molts anys més de “Secta”