21/01/2021
الماتش خلص و كسبنا الحمدلله
نقطة و من اول السطر
عيب يبقي الحارس الاول الشناوي و يبقي البديل علي لطفي.....الحارس يعني ثقة و لطفي الثقة شبه معدومة عنده غير انه لا يصلح للاهلي
ايمن اشرف..من بعد افريقيا و انت بتهزر لازم تراجع نفسك ي تقعد دكة لحد ما تفوق
ياسر ابراهيم...راجل بس لازم تطور من نفسك في اللعب ع الارض
محمد هاني عمري ما اقتنعت بيك ولا هقتنع
معلول..هين نفسك شوية
حمدي فتحي 10/10
ديانج..كويس بس مش دة ديانج قبل الكورونا
افشة....بعيد عن الجون العب مع الناس شوية لو شايف انك عملت إنجاز عشان بطولة افريقيا يبقي تعتزل و تعيش ع البطولة دي
كهربا ...واحدة واحدة و هتظبت معاك
الشحات....فكك من الحنكشة و راجع نفسك قبل ما رصيدك يخلص عند الجمهور
بواليا....هتيجي بس انت ركز و مينفعش بردو تبدأ كل ماتش انت ..انت مش احسن من شريف
طاهر...متعدش دكة لحد ابدا
شريف.. عالي اوي اثبت علي كدا
السولية كام ماتش و هترجع لمستواك بس انت ركز
مروان... فعلاً انت عالي اوي و عرفنا دورك ف فترة غيابك بس خليك ايجابي ع الجون اسرع و هتبقي عالي اوي
موسيماني..كفايا عك و ابدأ ب الي تعرفه
احنا لازم نفوق مينفعش نلعب كاس عالم بالمستوى دة الشوط الاول و ننزل نكسب الشوط التاني الكلام دة مش هينفع ف كاس العالم
لازم نفوق يا جدعان مش كل مرة تسلم الجرة
ركزوا و اعرفه انتو بتلعبوا ب اسم مين