14/04/2019
ازاي تيجي دهب ببلاش ؟؟!!
ازاي تيجي دهب ببلاش ؟؟!!
البوست ده حنشرح فيه بالتفصيل الممل ازاي تيجي دهب ببلاش في كامب تشارلي هاوس بدل من غير ما تدفع ولا مليم في الاقامة
الفكرة انك بتتطوع معانا 3 ساعات كل يوم في شغل الكامب ، مقابل انك تسكن مجانا ، 3.ساعات بس بناخدهم من وقتك وبنسيبلك 21 ساعة مم باقي يومك تعمل اللي انت عاوزو
بتتطوع معانا في ايه ؟ في كل حاجة في شغل الكامب ، تنضيف الكامب ، وتسكين الناس الجديدة ونعرفها علي الرحلات الموجودة ونسجلهم وكل الشغل اللي تتخيلوا يدوي واداري
طب ايه المطلوب ، المطلوب منك تجيب الخيمة بتاعتك وتيشرت ترافلر اكسبيرينس وتبعتلي علي الواتساب ، انا اسمي احمد الحيطي ، ابعتلي علي الواتساب فقط ارجوك متتصلش علشان متعملليش ازعاج ، انا باتعامل مع 500 رسالة في اليوم. رقمي للواتساب 01225745034 وياريت متبعتليش غير لما يكون معاك التيشرت والخيمة وجاهز للسفر
طيب التيشرت والخيمة دول اجيبهم منين ؟ الخيمة اسال علي خيمة 4 فرد دي تمنها حوالي 450 جنيه ، بتشل فرد او اتنين بالعافية رقم 4 ده انساه خالص ، وده واتساب حاتم اللي بيبيع الخيم 01008070571
التيشرت بيتباع ب 150 جنيه وده واتساب تامر اللي بيبيع التيشرتات 01004405000
ياريت كل رسايلنا تبقا علي الواتساب فقط مراعاة لخصوصياتنا ، الاتصال للطوارئ فقط
التطوع لازم يكون اسبوع علي الاقل مينفعش تقعد اقل من كدا ، طب لو مش عايز اقعد اسبوع ؟! في الحالة دي ممكن تنورنا بصفتك جست عادي جدا وتدفع مصاريف الاقامة بتاعتك ، الخيمة السنجل ب 70 في اليلة والخيمة الدبل ب 120.
لو معاك تيشرت ترافلر اكسبيرينس ومعاك الخيمة بتاعتك وجاي بصفتك جست مش متط‘ع حتدفع نص السعر ده.
ازاي اروح دهب ؟ جوباص ، بلوباص ، شرق الدلتا
ممكن كمان تشارك في كورس لغات لو حابب ، بانك بتطوع 3 ساعات اضافية كمان كل يوم ، يعني اجمالي 6 ساعات ، اللغات المتاحة : انجليزي ، فرنساوي ، عبري وحاري اضافة لغات اكتر
طيب بعد ماجيب التيشرت والخيمة اجي دهب على طول ؟! لا طبعا ابعتلي علي الواتساب انك اشتريتهم علشان ننسق مع بعض وابعتلك ورق الحجز
اي استفسارات ابعتولي علي الواتساب ياشباب