29/05/2026
الحمد لله🤍
إطعام يوم عرفة كان جميل جدًا وفرّح ناس كتير اوي محتاجة
أحلى حاجة إنك لما تعمل خير تلاقي ناس كتيره بتحب تساعد وتشارك وتقدّم اللي تقدر عليه ❤️
القلوب الحلوة دايما بتجمع علي الخير
ربنا يديم الخير و يستخدمنا دايما يارب ويتقبل منا جميعاً 🤲🏻
دمتم محسنين😍
كل سنة و انتم طيبين عيد سعيد🌸