09/04/2025
طيب فين الفريق السعودي اللي كان عارض ٦ مليون دولار علشان يشتريه قبل السوبر الافريقي ما زيزو دلوقتي ببلاش
طيب فين باقي العروض اللي كانت كل يوم لزيزو
طيب ليه مفيش عروض اطلاقا للاعبي الاهلي او مدربهم وهما ابطال افريقيا من خمسة اعوام
طيب افتكر كلام محمد عبدالوهاب عضو مجلس إدارة الاهلي الاسبق لما صرح وقال بنجيب عروض للاعبي الزمالك علشان يمشوا ده غير فلوس الشوال اللي سبب رئيسي في مشاكل الزمالك واسألوا جوميز اللي جاله عرض غريب قي وقت اغرب وفلوس العرجاني وطبعا مع سوء الادارة بتاعتنا وكوارث تركه مرتضي منصور .
احنا بنشجع النادي فقط ومفيش حاجه اسمها انتماء ومتزعلش يا صديقي ❤️