30/10/2022
انا معارض لموقف شيكابالا مع مؤمن زكريا
مش بسبب مؤمن خالص ربنا يشفيه باذن الله
ليه معارض بقا
انت يا شيكا مشكلتك مع الاهلي
انك عايز تثبتلهم انك مؤدب واخلاقك عاليه عكس اللي هما بيروجوه. ؟
هل انت شايف ان هي دي مشكلتك
حابب بقا اقولك ان جمهور الاهلي مشكلتو معاك انك حريف واجوانك بتوجعهم قوي
وان قصهقله الادب دي بيبيونا بس بيدارو بيها قصر الديل
سرع اللقطه شويه هتلاقي مومن زكريا بيتصور وهو حاطط ايدو على ودنو
امتى هتكبر وتتعامل مع جمهور الاهلي على اساس انو مش موجود فالاول ولا فالاخر دا جمهور هو فعلا مش فالقصه خالص
لما يخرجك عن تركيزك ف١٠٠ ماتش قمه يبقى اللي ملوش صفه نجح
فانا يدخل القصه
برضو نفس الموضوع لو خدناه عالكوره جميل المواقف النبيله دي ممتازه وجميل تتعمل وانت كسبان وخسران
بس مفيش لاعب فالعالم بيوصل لاعب لمنصات التتويج. ضد فريقه خصوصا وانو اصلا راح سرقه للاهلي
المنظر كان مش حاد قوي عشان حاله مؤمن دلوقتي
بس بجد مؤسف اللي بيعملو فيك جمهور الاهلي
بدل ما تقول هدفعهم تمن كل دقيقه ضيعوها عليا شاغل نفسك بالتفاهات