01/06/2026
هوا الدكاترة بقت بتفهم في الريتا. وان مفيش حاجة اسمها بروتكول تدريج جرعات
وان بقت كل الناس بتعرف ان الفايل دة كويس ولا من شكله
كلها بقت عبده القماش
لما بيجلي عميل مع ريتا او اي بيبتيد لشركة تانيه ويسالني بقوله لا والله معرفش حاجة عنها ولا جودتها مش هقدر اقولك
وان مفيش اي دليل او فيصل غير التحليل.
ومفيش معامل في مصر بتحلل
لو عايز تحلل الفايل يبقي في الصين
طب تاثير الجرعة
تاثير الجرعة مختلف تماما بين كل شخص والتاني
وانك تبدا بجرعة صغيرة فا دة انت بتختبر مستقبلات العميل
الجاحد الي يبدا ب٦ مج و٨مج
ياجاحد يا عايز يخليك تحرق عدد فايلات