25/05/2025
Dagens lokal”brag” ender med et kedeligt X 🌧️
En kamp som vi spillemæssigt kan være meget tilfredse med. Vi sad på størstedelen af kampen og gejsten fejlede bestemt heller intet😄
Trods fine chancer, herunder to skud på træværket, var de sidste marginaler dog ikke med os🥴
Hertil kan det nævnes, at rygterne går på, at bus184 er blevet lejet til mandagens træningspas! Det ser vi frem til, så vi intensivt kan øve, hvordan vi åbner spillet op i kampe, hvor resten af banen ikke ønsker at gå efter alle point 😄🅿️🚌🥅
Værd at nævne:
-Signy scorede begge vores mål - det ene direkte på frispark!🎯
-Linea er hjemme! Og selvom det ikke blev til et cleansheet, er det nu meget rart at have hende tilbage🙌🏽