13/03/2026
Husk det er i morgen vi afholder vores opvisning i hallen ved sports- og kulturcenteret i Vildbjerg
Det bliver en god dag, med massere af smil, glæde og ikke mindst en masse gymnastik🤸♂️
🤸♀️GYMNASTIKOPVISNING LØRDAG DEN 14. MARTS 2026🤸♂️
Så er vi klar – og vi glæder os helt vildt!
Lørdag den 14. Marts åbner vi dørene kl. 9.30, og kl. 10.00 går vi i gang med indmarch.
Herefter kan I opleve alle vores dygtige gymnaster på gulvet – fra de mindste spirer til de seje springhold og efterskolehold💃🏼🤸♂️
Der er lagt op til en formiddag fyldt med energi, fællesskab, smil og masser af flotte serier.
Se programmet på billedet herunder og kom og støt alle vores fantastiske gymnaster 🙌
Vi glæder os til at se jer til en skøn dag i gymnastikkens tegn!