03/04/2026
ENDELIG🚴🚴♀️🚴🏼♂️💨💨💨
❌Sæsonopstart i ØSVN-MTB❌
Onsdag den 8. april er første aftentræning.
Vi mødes ved klubhuset ved Vester Nebel Multihus kl. 18.00.
Alle hold kører:
Onsdag kl. 18.00-20.00
Søndag kl. 10.00-12.00
Holdinddeling:
Kvindeholdet
Begynder M/K
Let øvede M/K
Øvede M/K
Tilmelding:
http://www.osvn-if.dk/Tilmelding-417464
Der er plads til flere i måske Danmarks hyggeligste MTB-klub😉🤩
Ses vi👍🏼