ØSVN Fodbold

ØSVN Fodbold Denne side giver information om og fra vores lokale fodboldklub - Øster Starup Vester Nebel IF.

Så er det ved at være sidste udkald for at komme med på årets fodboldskole afholdt hos ØSVN IF. ⌚⚽😊https://www.sportogev...
09/06/2026

Så er det ved at være sidste udkald for at komme med på årets fodboldskole afholdt hos ØSVN IF. ⌚⚽😊

https://www.sportogeventgroup.dk/fodboldskole

Vi er lige netop rundet 100 tilmeldinger, så der bliver gang i den på Sportspladsen i Vester Nebel. 🥳⚽

Men vi skal da lige have dig med!! Masser af hygge og masser af fodbold - what's not to like!? ;-)

Tilmelding kan ske via link herunder senest 15/6.
https://www.sport24.dk/organization/fefodboldskole/kategori/%C3%B8ster-starup-vester-nebel-if/

Nyt fra holdeneU8/U9 pigerne fra ØSVN valgte i starten af året at slå sig sammen med Ammitsbøl/Egtved, for at se om det ...
08/06/2026

Nyt fra holdene

U8/U9 pigerne fra ØSVN valgte i starten af året at slå sig sammen med Ammitsbøl/Egtved, for at se om det ikke kunne styrke begge hold fra begge klubber. Med pt. 42 aktive piger tilmeldt, og med 6 trænere og 3 unge hjælpetrænere, så må tallene siges at tale sit tydelige sprog om en stor succes.

U9 pigerne startede allerede i indendørs-sæsonen i vinters med at spille sammen i ØSVN, og det har været en utrolig let proces, hvor pigerne hurtigt har knyttet venskaber på kryds og tværs. Og når opbakningen fra forældre og de frivillige trænere i høj grad også har været tilstede, så har det været en smal sag, at få træninger og kampe/stævner til at gå op i en enhed.

For U8 pigerne har det været lidt mere nyt det hele – også det med at tage ud at spille kampe. Men det er også gradvist blevet bedre og bedre, og efterhånden som pigerne har lært hinanden at kende, så kan de nu også være med resultatmæssigt i mange af kampene.

Det med resultaterne er dog ikke det, som vi går mest op i – det er snarere at få lavet en god atmosfære med masser af smil og grin til både træning og kamp. Og til det er vi heldige med at have både en god flok forældre-trænere, og nogle søde unge hjælpetrænere, som pigerne er meget glade for.

I forrige weekend var der hold afsted til Seest Cup, og i denne weekend er de to U9 hold virkeligt blevet udfordret til Madsby Cup i Fredericia, hvor de over to dage mødte hold fra nær og fjern, og hvor man bl.a. fik lov at spille mod Brøndby-pigerne.

Om to uger går det løs til EIF cup i Egtved, hvor vi stiller med 2 U8 hold, og 2 U9 hold, så det er virkeligt fedt, at der bliver støttet op holdene, når vi skal til kamp også.

Vi har også haft besøg af Superliga-spiller fra VB (da de stadigt kun kalde sig det….) og A-liga spillere fra KIF, så vi prøver at få varieret træningerne, så der sker lidt i hele tiden.

Vi har her i foråret trænet mandag i Egtved og onsdag i Vester Nebel, og så har man kunnet vurdere med sig selv om man var til én eller to træningsdage om ugen. Det har fungeret rigtigt fint, og det er nok ikke skudt helt siden af, at vi gør noget lignende til efterårssæsonen starter op i august.

Inden da har mange af pigerne enten meldt sig til DGI fodboldskole i Egtved i uge 27 eller F&E fodboldskolen i Vester Nebel i uge 32. Det er jo også et godt tegn, når pigerne selv søger mere fodbold. 😉

Vi er som nævnt mange, men vi vil altid gerne have flere søde piger med, så hvis I har lyst, så tag endeligt fat i en af de to klubber, så skal vi nok tage rigtigt godt imod. 😊

God sommer,
/Trænerteamet

Besøg af KIF A-Liga 🤩Vi var i går så heldige at få besøg af 5 søde piger fra Kolding IF - Women, som kom forbi træningen...
04/06/2026

Besøg af KIF A-Liga 🤩

Vi var i går så heldige at få besøg af 5 søde piger fra Kolding IF - Women, som kom forbi træningen for pigeholdene fra U5 til U9 på Sportspladsen.

Godt 60 spillere og et par gode håndfulde trænere hyggede sig med leg og fodbold sammen med KIF pigerne.

Der blevet skrevet autografer og taget billeder, og mon ikke nogle af pigerne fik nogle ny helte at spejle sig i? ;-)

Der var også en flot gave til klubben i form af en signeret KIF trøje.

Tak for denne gang - vi gør det gerne igen ⚽⚽

Nyt fra holdene 🤩Oldgirls har gang i en imponerende sæson, hvor det foreløbig kun er blevet til et enkelt nederlag. Med ...
01/06/2026

Nyt fra holdene 🤩

Oldgirls har gang i en imponerende sæson, hvor det foreløbig kun er blevet til et enkelt nederlag.

Med 2 spillerunder tilbage, kan kun to gedigne nederlag afholde os fra at fastholde førstepladsen. Men da DBUs region 3 for første gang i mange år har to oldgirlspuljer, er det også kun 1. pladsen der tæller, hvis vi igen i år skal deltage i regionsfinalen.

Forventningerne er store og vi har allerede afsat datoen for finalen i vores kalendere.

Allerede torsdag d. 4. juni kan vi afgøre det for os selv, ved at vinde over Gesten på hjemmebane. Så kig forbi boldbanerne kl. 19.00 og giv os et hep!

Vi har altid brug for flere spillere til kampene på græsset og hyggen bagefter, så hvis man vil være med på græs, så kan man kontakte Rikke på 61464532.

Billedet herunder er fra sidste års regionsfinale :-)

Ingen planer i aften? Den klarer vi ⚽☀️Det er en "møj" vigtig kamp - så al støtte er velkommen!!!
29/05/2026

Ingen planer i aften? Den klarer vi ⚽☀️

Det er en "møj" vigtig kamp - så al støtte er velkommen!!!

22/05/2026
12/05/2026

HUSK - vi fortsætter selvfølgeligt med U5/U6 pigerne (årgang 2020 og 2021) i morgen kl 17 på Sportspladsen. ⚽⚽

Vi søger forældrehjælpere til at guide med rolig hånd ;-)🙏🏻🙏🏻

Første træning for U5/U6 piger + besøg fra VBOnsdag er i denne sæson blevet lidt af en "pigedag" i ØSVN Fodbold, hvor U7...
07/05/2026

Første træning for U5/U6 piger + besøg fra VB

Onsdag er i denne sæson blevet lidt af en "pigedag" i ØSVN Fodbold, hvor U7 piger samt U8/U9 pigerne træner samtidigt. I går var der så "debut" til det nyeste hold, som er for U5/U6 piger i årgangene 2020 og 2021.

Med hjælp fra nuværende pigetrænere og et par unge fodboldpiger fra vores U12-pigehold, så blev der lavet en sjov træning for de 9 piger , som mødte op her første gang🌞.

ØSVN Fodbold inviterer til gratis træning for de to årgange frem mod sommerferien, og det er vores håb, at vi kan blive endnu flere, og at et par forældre har lyst til at hjælpe os med at træne pigerne. Tanken er en træning i ugen, og sæsonen er cirka 10 uger, så det er til at overskue. Så overvej lige, om det ikke var noget for dig, for så skal vi nok hjælpe med alt udenom. 🙏🏻⚽

Som samarbejdsklub i Future Vejle, så får vi en gang hver sæson besøg af spillere fra VB, som leger med, og stiller op til autografer og billeder bagefter. I går var det Abdoulaye Camara og Eman Subasic, som gik til opgaven med godt humør og masser af grin.

DGI stævne på SportspladsenI fantastisk vejr og med 21 hold i gang på de oppustelige baner så var rammerne for en rigtig...
05/05/2026

DGI stævne på Sportspladsen

I fantastisk vejr og med 21 hold i gang på de oppustelige baner så var rammerne for en rigtig god dag tilstede i lørdags på ØSVNs baner.

Der var både drenge og pigerækker, og selvom vi i ØSVN var i klart overtal, så var der også hold fra andre klubber med, som også kunne købe lidt til ganen i den forældrestyrede bod på pladsen 👍🏻🍎🧃

Tak til alle, der var med til at det til en god oplevelse for vores mindste spillere i klubben 🙏🏼⚽

Og HUSK at vi i morgen starter op med U5/U6 pigerne fra årgang 2020 og 2021. Det er kl 17 på Sportspladsen. Vi ses ;-)

U5/U6 piger (årgang 2020/2021) ser her!! :Ps. hjælp meget gerne med at dele opslaget i grupper og evt. på Aula 🙏🏼 ;-)
29/04/2026

U5/U6 piger (årgang 2020/2021) ser her!! :

Ps. hjælp meget gerne med at dele opslaget i grupper og evt. på Aula 🙏🏼 ;-)

Adresse

Bavnehøj 175
Vester Nebel
6040EGTVED

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når ØSVN Fodbold sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til ØSVN Fodbold:

Del