16/10/2025
GooR er blevet kontaktet af Distanceudvalgte, de har spurgt om vi kunne tænke os at holde et demo/intro ridt.
Vi i bestyrelsen vil derfor gerne vide om der er stemning for det??.
Vi vil nemlig ikke bruge en masse tid og kræfter på det, hvis der ikke er interesse.
Spørgeskemaet ligger her👇
GooR er blevet kontaktet af Distanceudvalgte, de har spurgt om vi kunne tænke os at holde et demo/intro ridt. Vi i bestyrelsen vil derfor gerne vide om der er stemning for det??. Vi vil nemlig ikke bruge en masse tid og kræfter på det, hvis der ikke er interesse.