13/11/2025
Der er lidt stille her på siden... ❤️
Men bestemt ikke i mit 'virkelige' liv!
Som nogen ved, så er jeg startet på ergoterapeut studie, og wauw! Det er fedt, udfordrende, fantastisk, skræmmende, lærerigt, spot-on, den rette vej og samtidig virkelig hårdt at være studerende igen 😅
Ved siden af studiet, arbejder jeg.
Både med min håndarbejdsundervisning, bestillinger og så har jeg fået et ekstra-job på et plejehjem ❤️
Igen, meningsfuldt, men hårdt.
Jeg prøver at få hverdagen til at hænge sammen, at balancere studiet, lektier, arbejde, arbejde, arbejde, familie og ja, bare livet 🫠
Og det går ok.
Men det er altså derfor jeg er ret stille herinde - for det virkelige liv fylder i denne tid.
Jeg forstår også at udfordre mig selv lidt ekstra... For i går var jeg på Nordfyns højskole og holde et foredrag om Craft Psykologi 🫶 og det var skønt at komme ud og dele det jeg brænder for.
Jeg talte om den mentale nødhjælpskasse, og jeg havde taget min personlige nødhjælpskasse med. Den har min far lavet til mig, med initialer og årstal og hele pivtøjet ❤️ og den er så perfekt at have stående ved siden af lænestolen, med mine forskellige projekter i.
Nogle projekter til en slatten torsdag aften.
Andre projekter til et friskt hoved og hænder, en lørdag morgen.
Projekter med gode minder.
Og projekter der har laaaange udsigter til at blive færdige 😅
Det er også virkelig fantastisk at mærke hvordan trådene fra de to verdener af håndarbejde og ergoterapi stille, men sikkert, med tiden vil samle sig til det smukkeste vævede tæppe.
❤️
(Bonus info: Vidste du at en ergoterapeut i starten faktisk blev kaldt en håndarbejdsterapilærerinde? ❤️)