07/05/2017
WORKSHOP i BikeItalia med nye Introryttere i DK DJURS.
Det var en god solskinsdag i går, hvor vi havde nye ryttere på besøg i vores workshop. Da der var en pænt fremmøde, kunne vi få en grundig gennemgang af de enkelte cyklers opbygning og de kunne arbejde to og to, hvilket gav mulighed for at få fingrene grundigt ned i alle dele af deres cykler.
Jeg måtte desværre endnu engang konstatere, at med en undtagelse, var alle cyklerne helt forkert indstillet og 2 havde netop købt sprit nye cykler som var i forkert størrelse. Det ser ikke ud som om at de enkelte cykelhandlere lærer noget og det ærgre mig, for hvis en person bruger Kr. 15-20.000,00 på en ny cykel, måske den allerførste, så skal den passe. Personen bliver ærgelig og mister måske fra starten interessen for sporten.
Vi redder den med nye frempind, saddelindstilling og marginale indstillinger, men det er for dårligt.
BiKE ITALiA står inde for at kun levere en cykel der passer og ikke noget med et "godt tilbud" bare fordi kunden ikke kan vente. Det er nu bedre at vente lidt på den rette løsning.
Vi har færdige løsninger, bygger dit udstyr på en ny ramme og alle vores rammer bliver håndlavet i Torino. Racer og MTB i kulfiber.