14/04/2022
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔸🔻🔺🔻🔺🔻🔺
NY LEDER AF HØRDUM HALLEN.
Hørdum Hallens bestyrelse var på arbejde tirsdag aften.
Vi havde samtaler med fire meget kvalificerede ansøgere.
De gav hver deres spændende bud på, hvad de, som fremtidig leder af Hørdum Hallen, kunne tilføre og tilbyde hallen.
Det er derfor med stor glæde, at bestyrelsen kan fortælle at Morten Smed bliver den fremtidige leder af Hørdum Hallen.
Morten er bosiddende med familien i Hørdum og har mangeårig erfaring med lokalområdets idræts- og foreningsarbejde.
Bestyrelsen ser frem til samarbejdet med Morten og håber, at alle brugere af Hørdum Hallen vil tage godt imod Morten, når han tiltræder forventeligt medio maj.
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔸🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺