SBBC's Skoleturnering

SBBC's Skoleturnering Svendborg Basketball Club (SBBC) afholder hvert år skoleturnering for alle skoler i Svendborg Kommune. Turneringen afvikles som en klasseturnering. D.v.s. pr.

Kære deltagere,
Igen i år afholder SBBC skoleturnering i basketball for skolerne i Svendborg Kommune. På hvert hold kan deltage 5 – 10 spillere
(5 spillere på banen ad gangen). Der spilles med rene pige og drengerækker på alle klassetrin. at der kan tilmeldes elever fra 3.-9. klasse og alle årgange er delt i pige- og drengerækker (så vidt muligt). Eventuelle mix-hold vil blive tilmeldt drengerækk

en. Tilmeldingen sker til:
[email protected]

Tilmeldingsgebyr:
100,00 kr. hold

Gebyret indbetales på konto nr.
0815 8150111030

Tilmelding/betaling
Senest mandag d. 24/02 – 2014

Mrk. Skole og klasse

Vi takker alle for to veloverståede dage! Mandagens turnering for 3.-5. Klasse blev vundet af hhv. Thurø 4. Klasse dreng...
21/01/2016

Vi takker alle for to veloverståede dage!

Mandagens turnering for 3.-5. Klasse blev vundet af hhv. Thurø 4. Klasse drenge, og Rantzausminde 5. Klasse piger.

Torsdagens turnering for 6.-7. blev vundet af Nymarkskolen 7.I og for 8.-9. Klasse blev vinderne hhv. Taasingeskolen 9. Klasse drenge og Vestermarkskolen 8. Klasse piger.

Tak for denne gang, vi håber at se så mange som muligt til næste års skoleturnering :)

OBS! Grundet eftertilmelding er der foretaget ændringer i 8.-9. Klassernes kampplan torsdag d. 21. Den tilrettede kamppl...
20/01/2016

OBS! Grundet eftertilmelding er der foretaget ændringer i 8.-9. Klassernes kampplan torsdag d. 21. Den tilrettede kampplan ses her.

OBS! Grundet en ekstra tilmelding er der foretaget ændringer i dagens kampplan for pulje 2. Nedenfor er det opdaterede p...
18/01/2016

OBS! Grundet en ekstra tilmelding er der foretaget ændringer i dagens kampplan for pulje 2. Nedenfor er det opdaterede program :)

8.-9. Klassernes turnering blev igår afholdt i Gymnasiehallen.Efter en masse tætte og underholdende kampe blev vinderen ...
29/01/2015

8.-9. Klassernes turnering blev igår afholdt i Gymnasiehallen.
Efter en masse tætte og underholdende kampe blev vinderen Rantzausminde Skole 9.b. Stort tillykke til dem, og samtidig tak til de mange andre hold der deltog, og som var med til at afvikle turneringen på bedst muligt måde.

Vi håber på at se så mange af jer som muligt igen næste år!

Med venlig hilsen,
Svendborg Basketball Club

I mandags havde vi fornøjelsen af at afvikle turneringen for hhv. 3. Klasse og 4.-5. Klasse.Vinderne af 3. Klassernes tu...
28/01/2015

I mandags havde vi fornøjelsen af at afvikle turneringen for hhv. 3. Klasse og 4.-5. Klasse.

Vinderne af 3. Klassernes turnering blev Thurø Skole 3. Kl.
Vinderne af 4.-5. Klassernes turnering blev Vestre Skole 5. Kl.

Stort tillykke til vinderne, og tak til alle klasser der deltog!

I dag afvikles 8.-9. Klassernes turnering i Gymnasiehallen kl. 16.30 :-)

Kære deltagere,Her er turneringsplanen for dette års skoleturnering. Planen er ligeledes tilgængelig til download på www...
25/01/2015

Kære deltagere,
Her er turneringsplanen for dette års skoleturnering. Planen er ligeledes tilgængelig til download på www.sbbc.dk
Vi glæder os til at se jer!

Mvh. SBBC

Adresse

Svendborg Municipality

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når SBBC's Skoleturnering sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til SBBC's Skoleturnering:

Del