21/01/2016
Vi takker alle for to veloverståede dage!
Mandagens turnering for 3.-5. Klasse blev vundet af hhv. Thurø 4. Klasse drenge, og Rantzausminde 5. Klasse piger.
Torsdagens turnering for 6.-7. blev vundet af Nymarkskolen 7.I og for 8.-9. Klasse blev vinderne hhv. Taasingeskolen 9. Klasse drenge og Vestermarkskolen 8. Klasse piger.
Tak for denne gang, vi håber at se så mange som muligt til næste års skoleturnering :)