17/06/2026
☀️ Sommerafslutning hos Struerspejderne ☀️
Mens vi sagde farvel til Lili, som starter på efterskole, bød vi også velkommen til en ny mikro, som rykker med op til minierne efter sommerferien. 🎉
Der blev leget, grinet og dystet i massevis – og børnene vandt over de voksne næsten hver eneste gang! 💪😄
Det er jo heller ikke hver dag, man får lov til at tæske sin far eller sin leder med et pudebetræk. 😉
Efter aktiviteterne var der rift om pladserne ved grillen, men som altid var der plads til alle, og hyggen fortsatte omkring bordene.
Regnen var heldigvis så høflig at vente, til vi sad indendørs og spiste. 🌧️🍽️
Tak for endnu en fantastisk sæson fyldt med fællesskab, oplevelser og eventyr.
Vi glæder os til at se både gamle og nye venner efter sommerferien. ❤️⚜️
God sommer!