20/03/2020
Hej. Denne profil er midlertidig taget i brug igen. Ikke fordi jeg skal ud og lave mental træning med dig! Men fordi jeg oplever mange tænker meget over denne Covid-19 virus.
Derfor blot en info omkring hvordan du kan arbejde med dig selv!
1) Tanker bliver til en følelse. Dvs. Negative tanker = dårlig følelser. Positive tanker = god følelser. Dvs tænker du død og indlæggelse så kan det give en masse negative tanker som sætter sig som en dårlig følelse i kroppen og omvendt.
2) Følelser bliver til en tilstand. Dvs. Har du en dårlig følelse i kroppen så kan det medføre tristhed, passivitet, nedsætte din effektivitet og evne til at lave noget og udrette noget. Omvendt kan gode følelser give dig mere energi og mod på at udrette og lave noget.
Her er derfor nogle råd, som jeg vil anbefale dig !
1) Minimere nyhedsstrømmen fra TV og sociale medier ang Covid-19 ➗📺
2) Gå en tur i naturen ➕🌺🐛🍃
3) Dyrk motion 🚴🏻♂️🏃🏼♀️
4) Mediter 🧘🏻♂️
5) Spis sundt 🍎🥝🥑🥦🍤
6) Drik en masse vand 💧
7) Sov imellem 7-8 timer 💤
8. Syng og Dans 💃🏻🕺🏻🎤
9) Se en sjov fim 📽🎞🤣
10) Fortæl dem du holder af, hvad de betyder for dig 😘🥰😍
Pas på dig selv og brug dine sanser 👄👅👂🏻👀👃🏻og tænk mindre ➗🤯
De bedste hilsner
Coachmental
Martin Jensen