05/03/2026
Dagsordenen, for den ordinære generalforsamling 4/3-26
Valg af dirigent: Ole
1. Valg af stemmetællere: Thomas og Charlotte
2. Formandens beretning:
Først tak for fremmødet.
Af hold har vi haft følgende:
Trille og trolle, U4-7, U9, U13 piger, U13 drenge, U15 piger, Damesenior, Herresenior, Fit4fun, HitNSmile
Vi har mistet U17, da mange af pigerne efter sommerferien er taget på efterskole, skiftet klub eller stoppet, men vi har nogle der er rykket op på vores damesenior hold.
Jeg vil fortælle lidt om hvad vi har lavet af spændende ting i 2025.
Vi har haft 18 på dommer kursus i Hørdum hallen – og efterfølgende har 3 af de nye dommere været ude og dømme.
Vi har haft U13 + U15 til påske stævne på Mors. Det er alletiders tur, hvor der blev spillet en masse håndbold, hygget socialt og jeg måtte massere stort set alle unger, fordi de havde ondt.
Så havde vi vores Thy-Rock, hvor vi have mange ude og hjælpe, og de penge vi tjener ved Thy-Rock er vigtige for klubben, så vi kan afholde div. Arrangementer og holde kontingenter nede.
Lige efter sommerferien afholdt vi MINI VM og sikke en succes – 63 børn mellem 7 og 14 år deltog og det har resulteret i af vi har fået et u13 drengehold, flere piger på u9 (her er vi faktisk oppe på 14 børn)
Vores U4/7 samt u9 har været ude til stævner – og de har alle haft en fest. Vi havde i november et kæmpe børnestævne med 33 hold tilmeldt – Det var en fest med kage, dans, masser af håndbold og guldmedaljer til alle.
Jeg har deltaget i Snedsted skoles 3 + 5 + 9 klasse idrætstimer, har haft Snedsted børnehave 3 gange tirsdag morgen, har været til idrætstimer med Koldby skole – det har især givet til vores U9 hold.
Heidi og jeg, samt 5 ung leder har deltaget i et arrangement, hvor alle 3. klasser i Thisted kommune har været i Snedsted, her spillede vi håndbold med en masse skønne unger.
Vi har afholdt vores julebanko, hvor vi i år, som noget nyt afprøvede børnebanko om formiddagen, og det var en stor succes, dog skal vi ikke have Gråskæg igen.
Vi har i 2025 arbejdet med Kristian Pilgaard, hvor vi blandt andet har arbejdet meget med trom bakken. Her har Elly haft et blandet hold i Idræt, og sikke en succes. Heidi har haft SFO børnene fra Trom bakken og det var så givende for både Heidi og børnene. Disse forløb har afledt at vi i efterårs sæsonen vil starte et hold op der hedder: Håndbold for alle (målrettet børn og unge med special behov).
Vi sluttede året af med Thy-cup, hvor vi have begge vores u13 hold var med og det var rigtig hyggeligt.
Til slt vil jeg gerne sig tak til træner, de frivillige, forældre og bestyrelsesmedlemmer, samt Gitte som kasser udenfor bestyrelsen. Og jeg glæder mig til endnu et fedt år 😊
3. Regnskabsaflæggelse v/Gitte
-Regnskab godkendt, dog undring over overskridelse af budget, der blev sagt at man fremadrettet ville være mere OBS
4. Behandling af indkomne forslag
- Kontingent 1 gang årligt – fremfor efterår og forår? Det blev ikke vedtaget.
- Vi har måtte rette vores vedtægter til, da de ikke har været godkendte. De er nu rigtige og sendes til kommunen.
5. Godkendelse af budget v/Gitte – Budget godkendt, der blev spurgt til hvorfor vi forventer nedgang i medlemmer i efterårs sæsonen.
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
Til bestyrelsen: Anja, Michele, Josephine og Liza - Valgt: Michele og Liza
Som Suppleant: Josephine og Kathleen (modtager ikke genvalg), Anja og Vibeke
Valgt: Josephine og Vibeke
7. Valg af revisorer og revisor suppleant – Anders og Charlotte modtager genvalg – begge genvalgt
8. Eventuelt
Lars Korsgaard blev præsenteret som vores nye mand i bestyrelsen for Thy-Rock
Ole – Spørger ind til måltavle mm ved kampe – Vi snakker med halinspektøren.
Efter generalforsamlingen konstituerede vi os således:
Formand: Tina Grenberg (valg 2027)
Næst formand: Heidi Pedersen (valg 2027)
Medlem: Elly Olesen (valg 2027)
Medlem: Michele Møller (valg 2028)
Medlem: Liza Rudolf (valg 2028)
Suppleant 1: Josephine Andersen (valg 2027)
Suppleant 2: Vibeke Møller (valg 2027)