17/02/2026
Egedal Kommune har igen valgt at lave en løsning, som ikke kommer borgere eller foreningsliv til gode.
En flot løsning, som kun vil skabe flere udfordring for foreningslivet og deres medlemmer🥺
Man har fra kommunal side "glemt" at stille sig det væsentlige spørgsmål - "hvad er den grundlæggende årsag til trafikproblemerne?" (det var mangel på ordentlige parkeringsmuligheder).
Det problem har man "løst" ved at fjerne ca. halvdelen af p-pladserne.
Hurra for Kommunal logik - eller mangel på samme!☹️