07/02/2019
Hej Alle!
Fra næste uge (uge 7) kommer der til at være lidt ændringer i holdplanen for Cross.
Den nye plan kan i se på billederne her i opslaget - det første billede er for uge 7 og det næste billede er for uge 8 og frem :)
Kl. 15-16 holdet om tirsdagen bliver desværre nedlagt og det samme gælder kl. 20-21 holdene om mandagen og torsdagen. Dette skyldes at, der desværre ikke har været nok på holdene, men hvis efterspørgslen skulle stige, vil vi ikke afvise, at de kommer på programmet igen :)
Som de fleste ved, har vi lavet visse styrkeøvelser på visse dage, hvor vi fx. har dødløftet om mandagen og haft Makker træning om tirsdagen. Det vil vi stadig fortsætte med, dog med et par ændringer, som i kan se herunder:
Mandag - Makker
Tirsdag - Front squat
Onsdag - OCR + Pres (Militray pres, push pres mm.)
Torsdag - Dødløft
Fredag - Makker
Lørdag - Back squat
Søndag - Pull up
Der vil nu heller ikke længere være Basic og RX hold, men kun 1 type af hold. Disse hold er for alle UANSET niveau, da instruktørerne nok skal hjælpe med at ændre øvelserne, hvis noget skulle være for svært :)
Vi beklager de mange ændringer, der har været på det sidste, men vi håber på jeres forståelse, og vi håber, at i vil tage godt imod den nye plan!
Holdoversigten på hjemmesiden skulle også gerne være opdateret, ellers kommer ændringerne ind hurtigst muligt :) I kan se holdoversigten her:
https://fabrikkensundhed.dk/holdoversigt/
Vi ses til en masse fede træninger! 🏋️🏋️
- Team Fabrikken