27/04/2023
1. Runde af D-tour i Hedensted med mange deltagere
I lørdags den 22. april blev årets første D-tour turnering i vores distrikt spillet i Hedensted. Der var rigtig mange deltagere. Der blev spillet juniorgolf fra kl. 7.30 til 16.30. Banen stod flot, men var en udfordring i den til tider stærke vind.
Fra Skanderborg Golfklub havde vi 5 deltagere. Oliver Vibholm, som lige har fået banetilladelse, fejrede sin nye status med en 2. plads i D-tour mini rækken. Han lavede 20 point på pay-and-play banen. Stort tillykke til Oliver.
Jeppe Grue Jakobsen tog en flot 3. plads i U16 mesterrækken. Jeppe gik banen i 82 slag brutto og 74 slag netto. Tillykke til Jeppe
Elias deltog også i U16 mesterrækken, hvor det blev til en 9.plads. Julie og Aksel deltog i U16 A-rækken. De sluttede begge midt i feltet.
Næste runde af D-tour er i Ebeltoft den 20.maj. Her vil vi gerne have flere fra Skanderborg med. Er I i tvivl om, hvordan man tilmelder sig, så spørg en af os i juniorudvalget.