28/05/2025
💛💙 HALLI HALLO OG LIGE ET ØJEBLIK 💛💙
Nu har vi muligheden for at “tjene” nogle penge udelukkende til gymnastik afdelingen ved at hjælpe til ved hærvejsløbet den 28/6 🤩🎉👌🏻
Pengene vil gå til nyt og lækkert udstyr til vores efterhånden mange gymnaster og motionister i afdelingen 👍🏻🏋️
Så kan du mon hjælpe?
Der er forskellige opgaver i forbindelse med løbet:
Smøre rundstykker og boller
Dele mad og drikke ud til rytterne
Blande energidrik til rytterne
Stå post på landevejene
Og et par specialopgaver:
Hjælpe ryttere med eventuelle cykelproblemer (cykel-mekaniker)
Hjælpe med rytterne med småskrammer (rense skrammer og sætte plaster på)
Der er brug for hjælpere i disse tidsrum:
LØRDAG KL. 07.30 TIL 13.00
LØRDAG KL. 13.00 TIL 17.00
LØRDAG KL. 17.00 TIL 21,00
Desuden skal vi bruge 8 mand til praktiske opgaver som opsætning af telt og cykelstativer:
FREDAG KL. 17.00 TIL 19.00
SØNDAG KL. 10.00 TIL 12.00
Indtjeningen fra løbet fordeles mellem afdelingerne ud fra antallet af hjælper-timer. Du vælger selv, hvilken afdeling, du vil støtte. (Sidste år tjente vi samlet ca. 90.000 kr.).
Tøv ikke med at melde dig, for vi skal bruge mange folk og jo flere vi er, jo nemmere og sjovere er det. Du må gerne melde dig på flere perioder og sørge for at dine kammerater, venner og naboer også gør det. Så er det lettere at få skemaet til at gå op.
TILMELDING TIL:
Birthe Busch Nielsen på [email protected] eller 26359937
Vigtigt: Når du tilmelder dig, skal du oplyse
dit navn, dit mobilnummer og din emailadresse
hvilken afdeling, du vil støtte