19/06/2026
☀️❤️ TAK for en dejlig sommerfest ❤️☀️
I dag har vi holdt vores årlige sommerfest sammen med vores gode venner fra Smaa Smil privat pasningsordning, hvor temaet var “festival” 🎶🎉. Vi har hygget med leg, musik, festlige aktiviteter, dejlig mad, det skønneste solskinsvejr - og stemningen har været helt i top 😍☀️🙌🎈. En stor TAK til alle jer forældre for de mange lækkerier til kaffebordet og TAK for jeres skønne opbakning 🥰.
Nu napper vi en uges ferie og håber at det skønne vejr fortsætter 😎☀️