15/06/2022
ØB update 📊
📌 Weekendens kamp:
Serie 3
Kværkeby Vs ØB
Nederlag 1-3
Mål: Steffen 🥅
MOM: Mark Schiøtt 🏆
🗣️ Faxe udtaler:
"Sidste kamp i denne runde blev desværre ikke det festfyrværkeri som både spillere og træner havde håbet og forventet."
"Efter bare 2 minutter kommer vi bagud, da en lang bold fra Kværkebys bagkæde lander i vores centerforsvar, hvor en aflevering bliver ramt for blødt, erobres af Kværkeby angriber, der spiller bolden i bagrum - og føring til Kværkeby. Dårlig start."
"Kværkeby spillede simpel og ikke ret god fodbold.
3-4 mand fremme hele tiden - og resten i defensiven.
Stort set uden midtbanespil."
"Det gav en masse plads på midten, men vi var langsomme i boldomgangen og manglede timing i løb og afleveringer, så vi formåede ikke at udnytte den megen plads."
"Desværre får dommeren afgørende indflydelse på kampen, og vi følte os i den grad bortdømt fra kampens første gule kort efter 36 minutter."
"Det var ikke så meget på kendelser, som ellers i høj grad gik os imod.
Men modstanderen provokerende bla. med racistiske kommentarer, der bragte sindene i kog - specielt fordi dommeren ikke greb ind overfor det. Frustrationen over uretfærdigheden og den verbale reaktion fra ØB spilleren udløste første gule kort."
"For at illustrere dommerens påvirkning iøvrigt :
I kampen får vi gult kort ifm. udskiftning, da vores spiller ikke går ud af banen fra nærmeste linje.
Efter reglerne - men dumt, ærgerligt og en smule pjattet måske."
"MEN ... efterfølgende lavede Kværkeby udskiftning på præcis samme måde uden at det udløste nogen straf.
ØB spillerne var tydeligt frustrerede og havde meget svært ved at navigere i den modgang."
"Vi gik ellers til pause med 1-1, spillede langt bedre bold i 2. halvleg og spiller for spiller var ØB klasser bedre. Men præmisserne var svære - og vi gjorde det ikke nemmere for os selv med 6 gule kort, hvoraf de 3 sidste udløste 3 røde kort (!) .... og det siger det hele om den kamp."
"Jeg havde ellers glædet mig til mødet med dommeren, som har dømt godt i vores kampe hidtil og som jeg har en god relation til. Men denne dag var en præstation langt langt langt fra niveau."
"Dommeren havde indiskutabelt afgørende indflydelse - men det er helt vores eget ansvar, at vi ikke formåede at håndtere det bedre og bare spille vores bedste."
"En ærgerlig afslutning - men når jeg hæver blikket, så ser jeg tilbage på 4 gode sæsoner med masser af gode oplevelser, som jeg glædes over."
"Sidste kampreferat i denne omgang - men mon ikke der kommer en epilog hen over sommeren. Det tænker jeg."
Kæmpe kæmpe tak til de medrejsende supportere - og stor tak til vores sponsorer Tømrermester Johnsen og e-Track/Indicia. 👏🏼👏🏼👏🏼
📌 Vi siger mange tak for denne gang til alle omkring og på holdet 🙏🏼 De 4 sæsoner har ikke kunne spilles uden alle jer....
Der foregår ting og sager i "krogene", så det bliver spændende at se hvad der skal ske efter sommerferien?
Men skriv endelig hvis du er nysgerrig på trænerjobbet, det er ikke besat endnu.....!
Forza ØB ❤️🖤