Team Oops Håndbold

Team Oops Håndbold TEAM OOPS HÅNDBOLD (eller bare TEAM O)
http://www.dhf.dk/Turneringer-Og-Resultater/forening-soegning

Hovedsponsor
Café Oops
Storcenter Nord

Team Oops er en forholdsvis nystartet håndboldklub i Aarhus området. Klubben startede i 2013 og har hjemmebane i Vejlby-Risskov hallen. Vores træningstider er:
Mandag 21:00-22:30 samt Onsdag 19:00-21:00 i Vejlby-Risskov Hallen, Hal 3

Vores hovedsponsorer er:
Cafe Oops i Frederiksgade i hjertet af Aarhus
Storcenter Nord beliggende i Aarhus N

🎯TEAM OOPS SØGER SPILLERE!!!🎯Vi søger spillere, unge som gamle, som kunne tænke sig at spille noget håndbold i fritiden....
21/12/2016

🎯TEAM OOPS SØGER SPILLERE!!!🎯
Vi søger spillere, unge som gamle, som kunne tænke sig at spille noget håndbold i fritiden. Hvis du har mod på at joine vores fantastiske team, så smid os en privat besked her på Facebook 🙌🏽⚽️👱🏼‍♀️
DEL GERNE !!

Små håndboldpiger kan også spise godt med kød 😎 vi glæder os til at se jer senere 👌🏽🎉🎈
15/04/2016

Små håndboldpiger kan også spise godt med kød 😎 vi glæder os til at se jer senere 👌🏽🎉🎈

YES YES YES!!! 🙌🏽Så har Jyllandsserie-pigerne spillet den sidste og afgørende kamp i turneringen imod Hadsten, og det bl...
03/04/2016

YES YES YES!!! 🙌🏽
Så har Jyllandsserie-pigerne spillet den sidste og afgørende kamp i turneringen imod Hadsten, og det blev til en sejr på 25-24 👍🏼 Fantastisk kamp!!
Det betyder, at vi bliver i Jyllandsserie næste sæson 🎉🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈 KÆMPE SUCCES!!!
PS. Vi holder afslutningsfest på Oops fredag D. 15. April - mere info følger!!

Så er det vidst på tide med lidt nyt fra Team Oops pigernes håndboldsituation!Turneringerne rækker mod sin ende, og som ...
10/03/2016

Så er det vidst på tide med lidt nyt fra Team Oops pigernes håndboldsituation!
Turneringerne rækker mod sin ende, og som det ser ud lige nu, ligger vores jyllandsseriehold på en FLOT 5. plads, i mens vores serie 3 hold ligger på en ENDNU FLOTTERE 4. plads.

I går aftes spillede begge hold to helt fantastiske kampe. Jyllandsserie-holdet stod overfor en svær kamp imod CIF, som ligger på en sikker 1. plads. De kæmpede, og spillede et brag af en kamp, og endte med at spille uafgjort, hvilket var over AL forventning.
Senere spillede vores serie 3 piger mod Viby IF, og fik en flot sejr på 17-13.

Begge hold har nu 3 kampe tilbage i turneringen, og vores mål er at blive ved med at kæmpe, så vi kan fortsætte i vores rækker efter sommer (Y) :)

28/12/2015

Julen var som bekendt lige til påske, men vi er på banen igen den 29. december, hvor vi besøger Åstrup/Hammelev-Grenå.
Kl. 18.45 møder vores 2. hold deres U18 hold, mens det kl. 20.00 er vores 1. hold møder deres 3. divisions hold.
Kig forbi og se, om julemaden ligger for tungt i maven, eller vi ser ud til at være klar til 2. sæsonhalvdel, som jo for 1. holdets vedkommende bliver i Jyllandsserien, mens 2. holdet tager endnu en halvsæson i serie 3

Glædelig jul til alle - modstandere, fanklubben, samarbejdspartnere og selvfølgelig alle vores livsvigtige sponsorer  - ...
25/12/2015

Glædelig jul til alle - modstandere, fanklubben, samarbejdspartnere og selvfølgelig alle vores livsvigtige sponsorer - vi ses snart på håndboldbanen igen 🎅🏻🎄🎁

Team Oops pigerne har fået ny sponsor. Buddha Tattoo Aarhus er nu kommet på træningstrøje og spilletøj - og det ser skid...
24/11/2015

Team Oops pigerne har fået ny sponsor. Buddha Tattoo Aarhus er nu kommet på træningstrøje og spilletøj - og det ser skide godt ud (Y)

19/11/2015

Gårsdagens kamp-aften i Vejlby/Risskov hallen endte med at blive en stor succes for begge vores hold.
Serie 3-pigerne fik en sejr i hus over IK Skovbakken med 21-15, mens Serie 1-holdet vandt sikkert over CIF med 29-21. Der spilles ingen kampe denne weekend, men vi er derimod kampklar på begge hold til de næste uges kampe :) (Y)

16/11/2015

Så fik vi endnu en weekend med sejre til begge vores hold. Vores serie 3 hold vandt 17-10 over Skødstrup, mens serie 1 holdet fik en sejr på 22-18 over HEI. På onsdag går det igen løs for begge hold på hjemmebane i Vejlby/Riskkov hallen fra kl 19.15 - så kom og støt 👍🏼☺️⚽️

03/11/2015

I søndags gæstede både Team Oops' serie 1 og serie 3 hold Team Favrskov håndbold - Serie 1 trak en sejr i land på 25-20 🙌🏻, hvorimod serie 3 desværre måtte se sig besejret med cifrene 23-15 👎🏻
De næste kampe spilles på hjemmebane i Vejlby- Risskov hallen, onsdag kl 19.30 for serie 1 og søndag kl 17.10 for serie 3 ☺️💪🏻

27/10/2015

I weekenden havde begge hold deres tredje kamp i turneringen - mod Århus Fremad på hjemmebane. ⛹🏼 begge hold skulle lige i gang og have varmet skudarmen op i størstedelen af første halvleg men sikrede sig i anden halvleg 2 point til kontoen. ✌🏼️🤗
Serie 1 vandt med 28-16 og serie 3 vandt med 20-17. 💪🏼😊
I morgen onsdag d. 28. oktober spiller Team Oops Håndbold deres anden kamp i pokalturneringen 🏆 det er en kamp mod Nørre Djurs HK's serie 1 damer.
Kampen fløjtes i gang kl 18:40 i Toubrohallen i Trustrup. 🙋🏼 og man er mere end velkommen til at komme og heppe 👯😀

18/10/2015

Så har begge vores hold spillet deres 2. Turneringskampe, og vi endte ud med to gode sejre denne weekend. Serie 3 vandt med 16-13 i går, mens serie 1-holdet vandt 27-16 her til aften over CIF 3. Vi er derfor ved godt mod, og regner stærkt med at begge hold fortsætter den gode stil 👍🏼☺️
Til orientering, så spiller vi vores pokalkamp onsdag D. 28. Oktober i Toubrohallen kl. 18.40. Så der skulle være rig mulighed for at alle team Oops-fans kan komme og se et brag af en kamp 🎉🙌🏽⚽️ Håber vi ses ☺️

Adresse

Vejlby-Risskov Hallen, Vejlby Centervej 51
Risskov
8240

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 21:00 - 22:30
Onsdag 19:00 - 21:00

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Team Oops Håndbold sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del