10/03/2016
Så er det vidst på tide med lidt nyt fra Team Oops pigernes håndboldsituation!
Turneringerne rækker mod sin ende, og som det ser ud lige nu, ligger vores jyllandsseriehold på en FLOT 5. plads, i mens vores serie 3 hold ligger på en ENDNU FLOTTERE 4. plads.
I går aftes spillede begge hold to helt fantastiske kampe. Jyllandsserie-holdet stod overfor en svær kamp imod CIF, som ligger på en sikker 1. plads. De kæmpede, og spillede et brag af en kamp, og endte med at spille uafgjort, hvilket var over AL forventning.
Senere spillede vores serie 3 piger mod Viby IF, og fik en flot sejr på 17-13.
Begge hold har nu 3 kampe tilbage i turneringen, og vores mål er at blive ved med at kæmpe, så vi kan fortsætte i vores rækker efter sommer (Y) :)