07/08/2023
Kære alle
Så er sommerferien ved at være slt og det er tid til træning igen 🏀⛹️♂️
Grundet ombygning i Rønne Idrætshal er der ændringer.
Vi har fået at vide, at vi skal regne med, at hallen desværre først er klar til november.
Derfor træner vi alle i Søndermarkshallen, som inden sommerferien, indtil vi kan komme tilbage til vores vanlige sted.
JUNIOR:
Onsdag 16.30 - 18.00. Der er som sidste år mulighed for at komme fra kl 16.00.
Vi starter om to dage (d. 9. august) 👏
Når vi får vores gamle hal igen, får vi to træninger om ugen; mandag og onsdag. Mere om det senere.
SENIOR:
Træning om tirsdagen 20.30-22.00.
Første træning er tirsdag i næste uge (d. 15. august).
Når vi får vores gamle hal igen, er træningen 20.00-22.00 om tirsdagen.
---
SKRIV hvis I har spørgsmål eller andet 😊
På glædeligt gensyn 🏀🔥