10/11/2013
Idag er jeg blevet lokket til at lave æblechips. Skræl nogle æbler, fjern kernehuset og skær dem i tynde skiver, ca. 3 mm. Hvis man ikke har en dehydrator tænder man ovnen på ca. 150 grader og lægger dem på bagepapir. Hold øje med dem, de skal være lidt tørre og krølle let. Når de er færdige er de lidt sprøde på ydersiden og bløde i midten...de smager rigtig godt:-) Det er en sund snack. Man kan også bruge rødbeder, de bør bare være lidt tyndere og dem kan man evt. drysse lidt salt på, man kan også bruge pastinatter, persillerod, kartofler, mm.
God fornøjelse:-)