01/11/2016
Efter en fantastisk udendørssæson rykker vi nu indenfor. Vi træner fra kl. 20:30 til 22:00 hver tirsdag aften i Spektrums hal 2. Det koster 300 kr for indtil juleferien, og 60 kr på enkelte gang. Første gang for nye er GRATIS!
Indtil videre er vi 14 deltagende, og der er stadig plads til flere! Så, hvis du brænder for Ultimate, mød op i aften! :D