07/08/2022
Husk du er altid velkommen hos mig.
Kender du det ? Det er der SÅ mange som gør. Også dem der ikke ser sådan ud.
Det ved vi - vi taler med unge hver dag, der er lidt eller meget nervøse.
Det er almindeligt at være og derfor skal vi gå til det på den måde. Ligesom det er helt ok slet ikke at være nervøs eller være ligeglad. Der er intet rigtigt og intet forkert. Det er lige som det skal være. Er du meget nervøs, så prøv med denne sætning "tanker er bare tanker - de er ikke nødvendigvis sande".
Træk vejret dybt og vid at du nok skal klare det. Tænk på alt det du indtil nu HAR klaret......
God skolestart til alle i ugen der kommer.