19/06/2023
HUSK ** HUSK ** HUSK**
Har du lyst til at lære og løbe - kan du gå 3-4km - så kom og værd med på gå til løb holdet, vi starter ved Brandstationen kl. 19.00 hver mandag.
Der vil være kyndig vejledning og der er en træner med hele vejen.
Vi arbejder frem mod at løbe 3-5km i fællesskab om nogle uger eller måneder
De første 3 gange har vi været nogle stykker, men i dag skal vi da have flere med.
Skriv gerne her hvis du kommer, ALLE er velkomne.😃