14/01/2021
Så er det igen muligt at træne hos mig, dog under følgende forudsætninger: se poster!
Træningerne kan starte allerede i næste uge og skal være afsluttet senest 1.3.2021
Jeg forestiller mig 2 gange pr uge i 4 uger - giver bedste resultat.
Tiderne er fra kl 7.00 - 19.00 ( mandag - fredag) og ryger efter først til mølle.
Begrænsede antal pladser!
Se mere på:
www.traininglab.nu
Del gerne 😎